środa, 8 czerwca 2016

32

To właśnie ten malutki fragment projektowanej duźej pracy z kartonu -mojego ulubionego,doskonałego tworzywa. I jeszcze nie dzisiaj pokażę bo  się nie udało usunąć usterki ale,w przerwie między innymi działaniami,mam potrzebę trochę o tym wspaniałym materiale opowiedzieć.
W 1874 r w Stanach Zjednoczonych Olivier Long wpadł na ten pomysł podklejania karbowanego papieru warstwą gładkiego. To już prawie 150 lat udoskonalania tego pomysłu i mamy karton pięciowarstwowy i zdarza się siedmiowarstwowy.
Pierwsze co mnie urzekło w kartonie to właśnie to ,że te pięć warstw naprawdę delikatnego papieru sklejonych ze sobą tak trudno złamać,potem były inne odkrycia bezmiaru kreatywności tego genialnego tworzywa i wszystko w nim dla mnie doskonałe i to że papier i kolor naturalny a różny zależnie skąd przybywający.
No właśnie tak,bo ja najbardziej lubiłam te kartony "z odzysku" z różnych stron świata.A zdjęcie na FB .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz