środa, 1 lipca 2020

391

Stół bardzo podobny do tych z domów mojego dzieciństwa i pracuję przy nim z całym tłumem wspomnień. Użyta chemia do czyszczenia trochę mnie uszkodziła i dla tych, którzy będą używali zmywacza do lakieru ostrzeżenie,  że można to tylko w dobrze wentylowanym  pomieszczeniu, a najlepiej na świeżym powietrzu.
Efekt jest, ale teraz ja się reanimuję z różnymi skutkami tegoż procesu. Przybywa i więcej elementów dla plastycznej i czas dla różnych filmów na YT co wiedzę dają : a to, że to taka rzadkość taki znak na dłoni jak u mnie...
...a to, że to taka niezwykła grupa krwi jaką mam O Rh-, a to, że jestem dzieckiem indygo.
            Trafiłam też na przepowiednie Nikoli Tesli i  pokonując opór względem komentującego plociucha, zapoznałam się z wiedzą, którą poznać było warto, a szczególnie tę myśl geniusza, że w przyszłości, czyli za 100 lat od czasu, kiedy o tym mówił w 1935, pojęcie człowieczeństwa zostanie zweryfikowane i  zasada eugeniki stosowana.
Siła by tu komentarzy trzeba i na pewno wrócę do tematu. Teraz tylko krótko, że nie możemy czekać aż tak długo i niekoniecznie eugenika oznacza taki proces jak komentator filmu na YT to widzi. Nie podaję linka,  bo sama z trudem przeżyłam ten program, ale kto ciekaw ten znajdzie sam.





   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz