wtorek, 2 sierpnia 2016

Noce Iluzjany 20++

 Ten post tu może wydać się wyrwany z kontekstu,ale staram się uporządkować bloga 

Dawno temu miałam taki pomysł aby malować na  koniecznie dużych płótnach,ciastka.Ptysie,eklerki,herbatniki,precle,torty...itd. Namawiałam do takiego prywatnego konkursu. kilkoro znanych mi malujących i pamiętam reakcję jednego ,dziś uznanego za pisarza ,którą możnaby. określić jako zażenowany przekąs ,pamięta pan pewnie ,panie D., inni podobnie reagowali
Ja namalowałam tort, ale popełniłam też kila udanych i bardziej mnie satysfakcjonujących prac z betonowymi ciasteczkami. Jedna poszła na aucji jakiejś charytatywnej,pokazane te ciasteczka moje betonowe w jakimś programie TV .,ale tak poza tym to reakcja była głupkowata ,a tu proszę jedan z moich FB znajomych ,artysta malarz z Hiszpanii,maluje takim,możnaby .powiedzieć XIXw olejnym na płótnie niewielkie raczej ,ale entuzjastycznie przez tysiące lajkujacych.przyjmowane obrazy. Ja nieszczególnie takie malarstwo kocham ,ale jestem fanką jednej pracy tego artysty pt Popcorn. Jak tylko uruchomię FB to pokażę,bo mam na osi.Ostatnio wrzucił drożdżówkę,bodajże z makiem.Słodka.I ta anegdota z mojego życia artystki.Ale nie wszystko jest takie słodkie.A tak na marginesie to nie był mój jedyny "polotny"projekt na malarskie,mam jeszcze inne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz