środa, 4 stycznia 2017

Noce Iluzjany 34 ++ ++

Jeszcze jedna praca z cyklu "Złota myśl".I taka złota myśl z FB


I jeszcze jedna

"The world not be destroyed by those who do
evil, but by those who watch them without doing anything""
Albert Einstein

To tak na pierwszy rzut oka może się wydawać bardzo mądre i widać jak bardzo autor starał się postawić trafną diagnozę i zmotywować do działania.
Miał z całą pewnością dobre chęci ale pobłądził.
I tak się mogło wydawać, że to wielkie i polotne myślenie,  a tymczasem to jakby z głową w piachu jak struś (przy okazji to taka uwaga, że strusie wcale tak nie robią).
Wcale łatwo mi się polemizuje z wielkim Einsteinem, jako że obydwoje byliśmy, jesteśmy veganami to i śmiałość mam.
Wkrótce ciąg dalszy tej polemiki.Teraz myśl wielka bezdyskusyjnie.

Tak to układa mi się zbiór myśli i do tych wielkich dodaję moją:

I co komu po rozumie jak używać go nie umie.
                                                    Grażyna Bartnik

I tu też mogłabym niejedno dodać, ale już więcej nie odejmować.
Jeszcze jedna myśl z FB
Wracam do polemiki z Albertem Einsteinem i zamieszczam moją parafrazę jego myśli,która to, jako komentarz na FB, zyskała uznanie
I tu taka moja refleksja z utopijnym przesłaniem, że kiedy jedna pani do drugiej pani, słyszalnie dla wielu, pomawia trzecią, to nie powinno się tego bagatelizować tylko przeciwdziałać, uznając  za czyn o najwyższej społecznej szkodliwości.
****
"Never tell the truth to people who are not worthy of it."
Mark Twain.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz