sobota, 11 marca 2017

Noce Iluzjany 49 ++

Jeszcze kilka moich prac z archiwum.

Grafika 
Dwa warianty "Tańczącego z gwiazdami"  2007

Powyżej dwa obiekty dla Pomarańczowej Alternatywy (Konkurs )-"Wieża "i "Łuk tryumfalny"z czterema krasnoludkami "bramowymi"jak ten poniżej z bramy przy ul.Ząbkowskiej.
Jeszcze był jeden projekt -betonowa ściana z krasnoludkiem witruwiańskim.
Gobelin "Iskry"
"Upadek czarnego anioła" 
olej na płycie.
***
Pochmurny wieczór po pochmurnym dniu. Na wsi..Tak jak już wspomniałam, mogłabym długo opowiadać o tych pejzażach mazowieckich, królowej sztuk-architekturze, sztuce, meblach, zwierzętach....Teraz jeszcze więcej, kiedy mój organizm dochodzi do jakiej takiej formy po tym ubiegłym roku.Nie rozumiałam tego porażenia...
A jeszcze o meblach, a to odzyskany z jakiegoś warsztatu, oryginalny PRL fotel, a to stołek.Pokazuję je specjalnie w tym stanie i chciałabym pokazać je po renowacji.Do tych ratowanych przeze mnie mam szczególny stosunek.
***

Dziś rano zaczęło się przejaśniać i takie widoki po drodze do Warszawy.To te powyżej, poniżej zydel, jeden z trzech, do renowacji.
Tu koniecznie muszę zacytować z FB, bo tak mi się klimatycznie skojarzył ten obraz Pieta Mondriana z 1905

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz