czwartek, 5 marca 2020

356


                  "Ludzie są tylko ludźmi". I to wielokrotnie już słyszane doprowadzało mnie zawsze do szału, chociaż nigdy tego nie okazywałam, bo miałam świadomość kto to mówi...A ma to znaczenie kto mówi i takie rozmowy, w których to czasie można, dzięki prowadzącej, dowiedzieć się więcej o tym kto mówi i tak jest u Towarzyszki Panienki.
       Odcinek z Edwardem Krzemińskim i temat rozmowy o psychopatach w polityce to duży postęp w analizowaniu zjawiska.
Trzeba o tym więcej i głośniej.
Niektóre wypowiedzi p.Krzemińskiego, jak np. ta o "dobrych psychopatach" (warto poznać kontekst) jak dla mnie nie do przyjęcia. Wiele komentarzy budzi nadzieję  zrozumienia.
         
                                     Przemieściwszy się ze wsi do miasta kontynuuję działania.
                          *****
I już z powrotem i chociaż nie ma zgody mojej i na tę formę ze skutkami porażenia smogiem i wieloma jeszcze innymi to zamierzam jutro kolejną próbę podjąć.
         

 

         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz