poniedziałek, 23 marca 2020

365


Selfie takie robocze żeby raz jeszcze o tej nieszczęsnej alergii, której skutki tylko na wsi mogę opanować. Atmosfera pandemii koronawirusa skomplikowała plany i zdecydowanie muszą być zmodyfikowane i takie tu działania zastępcze do końca marca

Działań plastycznych jest więcej, ale do pokazania później.
*****
Jakiś czas temu niosłam pozyskane właśnie niewielki szklany pojemnik taki jak dla akwarium i sąsiadka widząc mnie w tej akcji spytała czy mam zamiar rybki hodować.
"-Nie, podobno życie zaczęło się w wodzie. Spróbuję raz jeszcze, może z lepszym skutkiem."

Żeby nie było wątpliwości to był taki żart i nie mam żadnych boskich ambicji. To w odpowiedzi na zarzuty jakobym je miała co niektórym udaje się dopatrzeć w mojej postawie vs toksycznych.
I po raz kolejny na zarzut, jakoby niektóre działania nie dla starszych, i że w późnym wieku to tego czy tamtego "nie wypada", to powtarzam, że w późnym wieku nie wypada już tylko jednego: być głupim.
A to nie jest żadną mądrością postawa podobna do tej, która charakterystyczną dla nowotworu złośliwego co to i pożywi się, ale skończy razem z organizmem, który niszczy.
*****
A' propos akwarium to szkoda, że nie będzie nikt inny mógł podziwiać tych moich " akwarystycznych" instalacji. 
*****









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz