poniedziałek, 13 kwietnia 2020

373

       
Jeden z nielicznych przykładów dobrej architektury w okolicy. 
Jest do sprzedania i w stanie nadającym się do remontu.



Dziś wreszcie zrobiłam  kilka wiosennych zdjęć. 
         Jestem w pobliżu, gotowa pisać nową historię i gdyby nie to, że emocje opanowałam to być może ogłosiłabym, że jest wart ten dom, aby go rewitalizować bo i w dobrym punkcie...
Byłaby to zapewne akcja jeszcze większego wysiłku wymagająca aniżeli ocalanie jakiegoś mebla, ale czas teraz na inną historię.
*****


Kilka takich szkiców z wielu możliwych  kompozycji.
*****
"Figurant" Allena to film z 1976. Nie widziałam go wcześniej i dziś polecam jeszcze bardziej. "Wnętrza" z 1978 r. widziałam już tak dawno temu, bo po raz ostatni lat temu dziesięć, a wielką fanką tego obrazu będąc, polecam szczególnie.
Dla mojej sztuki pt. "Kostka Neckera" właśnie z tego filmu wybrałam motto.
A tak w ogóle to moja dramatyczna mogłaby być "kowerem" tego wielkiego filmu Mistrza, pod warunkiem, że jako słuchowisko radiowe, popełniona.

Kilka cytatów:

"Żyje się tylko raz, ale mądremu to wystarczy"

"Życie uczy wielu niepotrzebnych rzeczy".

Woody Allen " Wnętrza"
*****










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz