wtorek, 17 sierpnia 2021

426



       " Nie jest ważne co ze mną zrobiono, lecz to co ja sam zrobiłem z tym co ze mną zrobiono"
Jean Paul Sartre

         "Niekoniecznie trzeba mieć nadzieję, aby coś przedsięwziąć"
Jean Paul Sartre

         Logistycznie to co z tym zrobię opanowałam. Teraz tylko po kolei realizować . Jest miejsce i karton to jeszcze tę prace,  które czy to w miniaturach, czy tylko w głowie były, zrobić z odpowiednim wykończeniem, na krosnach.  Relacje sukcesywnie, a chociaż karton u mnie najbardziej upodobanym z tworzyw, to jako pierwszy dopracowuję mebel. Już mi trochę się polepszył stan po przeciążeniu i nogą jakoś działa co rokuje, że dam radę wkrótce ten temat zakończyć i chociaż korci mnie pokazać w trakcie, to chwila cierpliwości konieczna. 
                  Teraz coś do śmiechu...

Jakiś czas temu, z internetu dowiedziałam się, że posiadane przeze mnie linie na dłoniach (X i M) są niezwykle rzadkie i znamionują wielkich ludzi i szczęśliwe życie, a kilka dni temu jeszcze o tym, że tylko garstka ludzi na świecie posiada linię Anioła Stróża, która oznacza jeszcze większych i jeszcze większe szczęście. To ja mam taką podwójną. Życzenia uzdrowienia dla wszystkich wierzących.
*****
            Kilkakrotnie dziś wychodziłam po różne zakupy, także materiałów, wychodziłam i pokonywałam te kilometry z obciążeniem, bo stopa nadal niesprawna i rowerem jazda wykluczona.
 I jakby było mało to wieczorem dostałam i przyniosłam taką super rurę tekturową 12 cm średnicy, 2,6 m dł. Gruba jest to i ciężka Mam nadzieję że nabywca dywanu, po którym ta rura, też się cieszy.

                                   

          



 

1 komentarz:

  1. Ach te przepowiednie. Ile to one dają nam radości? ;)

    OdpowiedzUsuń