środa, 12 kwietnia 2017

Noce Iluzjany 57

Ja już wcześniej podawałam swój adres mailowy, ale podaję raz jeszcze

bartnik.grazyna@gmail.com

to dla tych, którzy mają jakieś uwagi czy zapytania . Śmiało komentujcie , pytajcie.
Odpowiem .
Sporo już napisałam w tych 56 postach .Zdaję sobie z tego sprawę, że nieco chaotycznych, niedopracowanych. Zbyt dużo różnych działan koniecznych uniemożliwiało skupienie się i cyzelowanie formy.
Jak już wspomniałam mam nareszcie pomoc w osobie adwokata i to jest bardzo ważne .Cocteau powiedział dawno bardzo temu, że "Ojczyzna to tam gdzie dwóch albo trzech przyjaciół". Kiedyś tego nie rozumiałam, wydawało mi się zbyt cyniczne. Dziś tak i dodaję z całym przekonaniem by jednym z tych trzech był adwokat.
A inne powiedzenie Cocteau to "Jestem kłamstwem, które zawsze mówi prawdę".
I o tym będzie jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz