niedziela, 7 kwietnia 2019

219

Porządkowanie przestrzeni i właśnie pożegnałam projekt  "To wielka frajda mieć plazmowy telewizor".

Powyżej szkic projektu muralu " O życie dla zwierząt". Oko Opatrzności jako oko psa.  Założenia ideologiczne tego malowidła, które widzę na dużej ścianie, najprościej tłumaczy anegdota z roku 68. Podczas nagonki na Żydów w tamtym roku, we Francji ktoś powiedział "Wszyscy jesteśmy Żydami."  i tak właśnie wyobraziłam sobie tego Boga, który patrzy na zwrodniałe praktyki przeciwko tym, swoim przecież "dzieciom mniejszym", że tak właśnie byłby Wielkim.
Szkic w pośpiechu wielkim bo są priorytety tak bardzo ważne, że nie podołam.
Żal, bo to tak bliski mi temat, że nawet bez wiary w realizację, ten i jeszcze jeden większy namalowałabym.
 Zrobiło się już tak ciepło, że przyspieszam działania. Czekam jeszcze cierpliwie na odpowiedź z Urzędu Gminy, ale pracuję nad dla odtworzenia prac dla wystawy "2008", bez względu jaka ta odpowiedź będzie.
Nie mam materiału, ani przestrzeni dla wykonania dużych prac, to robię ich miniatury, tak reliefów jak i grafik.  Ale to nie są te naważniejsze działania, nie są też nimi te prace codzienne. Padło niedawno takie pytanie  "Ile mi czasu zajmuje wykonanie takiego mozaikowego gobelinka 36x36cm".  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz