poniedziałek, 19 lipca 2021

418

 

Szaro-czarna+, zamieszczona na moim FB w poście z 18.07, to projekt posadzki dla wnętrz, w których jakieś prace wykonywałam. 

   Najprostszym sposobem, aby w tamtych przestrzeniach, w których ohydna wykładzina nie pozwalała w uzyskaniu jakiegoś znośnego efektu, było zrobienie betonowej, samopoziomującej się wylewki.

   Taką wylewkę maluje się w taki lub inny wzorek, potem wszystko akrylową farbą do betonu i to już jest sztuka, po której to wielu lubi chodzić (deptać).

Przed laty, w pewnym wnętrzu narysowałam na takiej wylewce kredą klasy i tylko jedna warstwa farby do betonu (bezbarwnej) na lata rysunek utrwaliła. 

    Miałabym dla kilku pomieszczeń inne i bardzo ciekawe projekty, o których później napiszę.

    Nie radzę sobie z wklejaniem tu, na bloga, zdjęć i w najbliższym czasie jakieś douczenie konieczne, bo to odsyłanie do Facebooka czy Instagrama, utrudnia mi wypowiedź. 

       Zaczęłam dziś, trochę na siłę, tak od poniedziałku, żeby się wprawić i już równo kontynuować, co postanowieniem od dawna było i chociaż te pół roku (z okładem) pewną szokową zmianą jest, to działania w toku. 

     Reasumując: podłoga to baza. Jasne, że ważne są i okna i drzwi i wysokość pomieszczenia, ale jak jest dobra podłoga to z resztą można sobie poradzić.

   

   Cytat na dziś z FB Nowoczesne kobiety-Lelum.pl

"Jestem odpowiedzialna za to co powiedziałam, nie za to co zrozumiałeś".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz