piątek, 9 czerwca 2017

NOCE ILUZJANY 80

Tak dziś w kostiumie w stylu jak onegdaj dojeżdżam, pokonawszy 6km, na rowerze do przystanku i potem autobusem w godzinę do Warszawy.Czuję się coraz lepiej, chociaż daleko do stanu, który wypracowałam w Międzyborowie.Rok ubiegły,  masakracji dzień i noc, zdemolował organizm totalnie.Oddychać swobodnie zaczynam dopiero po wyjeżdzie z Warszawy 
 Jeszcze trochę lepiej muszę się czuć aby zacząć załatwiać różne sprawy.
A z planu drugiego dziś kolejny przykład dobrej tapicerskiej roboty i właśnie o to chodziło, teraz i wiele lat temu...
Teraz próba czy post się opublikuje...
***
Opublikował się, kontynuuję.Mistrz wykonał jeszcze więcej prac i też z klasą , co mam nadzieję pokazać w poniedziałek.
Tu już nie będę  tej historii, którą tam w Międzyborowie zaczęłam,kontynuować a tak się stało, że pisanie jeszcze przez cały ubiegły rok trwało  aż do dziś .
Rzetelna robota i cały teraz mój wysiłek aby pieniądze osób trzecich, które na to pisanie pozwoliły, wróciły. A były to: 3 tys PLN +1 tys wstępnie nazwane darowizną i ze sprzedaży moich prac pochodzące.
Te głównie dzięki życzliwości wszystkich z Grodziska Mazowieckiego jak też grupie z Urzędu Gminy Centrum z Warszawy. Pochodzące z tych żródeł pieniądze pozwoliły mi na opłaty za opał, prąd, przejazdy i jedzenie.
Specjalne podziękowanie dla właścicielki domku za możliwość tam pobytu.
Teraz czas na sfinalizowanie sprawy.Tej i innych, ale dla utrzymania jakiegoś porządku to tematy nie będą się przenikały i to, dziś już dokładnie lat cztery trwające, pisanie mam nadzieję, że pierwszy przeczyta prokurator. Będzie ze szczegółami, drastycznymi .Sprawa będzie także w imię tych przeszło 2tys ludzi rocznie, umierających w Warszawie po latach koszmaru, w imię moich bliskich, którym pomimo ogromnego wysiłku, nie zdołałam pomóc, a także w imię sztuki, mojej dobrej sztuki.
Nie wierzę, że władze miasta Warszawy i Ministerstwo Zdrowia nie wiedziały przez lata o ofiarach zanieczyszczonego powietrza.
Wszystko wygląda na programowe zatajanie co można uznać za zbrodnię z premedytacją.Ciężkie oskarżenie.
***
Tu dla przypomnienia kilka prac tam, w Międzyborowie tworzonych.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz