wtorek, 20 czerwca 2017

NOCE ILUZJANY 84 ++

Takie moje nocne przesłanie. Z uśmiechem do bardzo złej gry.
Dzięki temu półrocznemu pobytowi na wsi schodzą ze mnie skutki alergicznej masakracji, co już trochę widoczne.

Czas by bardziej energicznie przystąpić do kończenia wielu spraw .
Na wsi jest teraz bardzo pięknie i szkoda, że nie mogę tam być, bo jestem znów tu, gdzie z bardzo konkretnych powodów byłam cały ubiegły rok.Dzień i noc na Żeraniu.Pracuję tak samo jak onegdaj, jem to samo, ubieram się tak samo, tyle samo piję kawy i tyle samo palę papierosów, a czuję się już prawie bardzo dobrze i wszystko na to wskazuje, że moje podejrzenia, że to co osiem lat temu doprowadziło moj organizm do katastrofy i poraziło znów w ubiegłym roku, to wyziewy z elektrowni na Żeraniu.Teraz nie spalają tyle co zimą .
To będę w najbliższych dniach konsultować z poleconym mi najlepszym alergologiem.
No i sprawa pracowni przy Ząbkowskiej.
Nie myślałam, że może być jakiś sposób, po tylu latach, aby wrócić do tego tematu,Okazuje się, że jest .
Są tacy, którzy powątpiewają w skuteczność moich działań w obydwu tych sprawach.
Mam za sobą lata całe zaprawy w nierównej walce.Te oczy pełne nienawiści, te uśmieszki głupkowate znam z przeszłości. 
Ci, którzy wiedzą prawie wszystko mogą mieć problem ze zrozumieniem, że tak piszę o jakichś swoich pracach, zdrowiu, pracowni, jakby nigdy nic... 
***
Nie spalają tyle co zimą, ale po dwóch dobach, pomimo używania maski i zażyciu proszka, jest atak.Więcej wieczorem, na wsi.
***
Jeszcze tylko te zdjęcia, których stamtąd, ze wsi, nie udaje mi się publikować..

Jestem już na wsi i pomału dochodzę do siebie.Patrząc na to zdjęcie powyżej widzę w tej przestrzeni moją rzeżbę Wars i Sawa. Widzę oczami wyobrażni jak zresztą wiele moich prac.
A na wsi przybyło i trochę koloru dla fotela i kolejna "przepiękna" lampa wisząca z lat 60.Pozłocona będzie, a jakże. Patera też by mogła mieć złoconą nogę. Taboret z tamtych lat, niby żaden mebel a jaka wysmakowana  prostota i każda deseczka siedziska czterema wkręcikami mocowana.To lubię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz