piątek, 12 stycznia 2018

143

Na instagram wrzuciłam kilka zdjęć ilustrujących- o pracy tu i tam, trochę o jedzeniu.
Fotel, ten rewitalizowany po mistrzowsku przez tapicera, to dopełnienie instalacji z komodą w szachownicę dla wystawy sprzed lat dwudziestu. To był inny fotel, ale też piękny.
Po tych zdjęciach na instagramie i wielu szkicach widoczne moje  przyspieszenie, jakbym zachłannie chciała wszystko zrobić, ale teraz zimą tam w Warszawie szybko poraża mnie i ta fizyczna męka jest coraz trudniejsza do zniesienia.

Nie pokażę tego szkicu stodoły, w której teraz mieszkam, a tak to ziściła się bajka na chwilę, ale nie wygląda jeszcze pokazowo.Ja też jeszcze niezbyt, ale po tych ośmiu miesiącach, kiedy pomału mój organizm wraca do równowagi  pewność mam czego skutkiem była ta porażająca dysfunkcja i że to alergia na smog.
Nie bez kozery jedną z pierwszych osob, ktore poznały treść mojej sztuki teatralnej pt."Finisaż" jest urzędniczka z Gminy Centrum.

                   ***
Finisaż
Akt lll
Scena X

Dzieje się w bufecie Urzędu Gminy.

Osoby:
Grażyna B.
Dana R.
Urzędniczka l
Urzędniczka ll
Urzędniczka lll
Urzędniczka lV

Dana

-Usiądziemy tu, przy tym większym stole.
Przyjdą dziewczyny to zjemy razem
I co tam u ciebie, ładnie wyglądasz, aż miło na ciebie patrzeć, i żakiet masz taki ładny. To aksamit?

Grażyna B.

-Dzięki. Mieszkam na wsi i pomału dochodzę do siebie. Teraz, kiedy znam przyczynę moich wieloletnich i koszmarnych problemów ze zdrowiem, to wydarzenia z przeszłości wyglądają inaczej i to wcale nie lepiej.
Ty powiedziałaś, jakiś czas temu, że intrygi psychopatów to przejaw ich kreatywności. Powiedziałaś to z przerażającą pewnością wypowiadanych słów .
                       
                             ***
Przerwa. Wiem, że powinnam już tylko pisać i skoncentrować się na sprawach najważniejszych, ale wczoraj w Warszawie atak upiorny i dziś w miejscu, w którym zaczynam się czuć dobrze i pracuje mi się tu wspaniale, jeszcze tworzę, nie mogąc się oderwać co stanowi jakiś komentarz dopełniający tę kwestię wcześniej, do której po przerwie wrócę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz