sobota, 13 października 2018

182

Zdecydowanie szybciej dochodzę tu,  na wsi, do formy. Ta mina na instagramie teatralna raczej i dlatego, że wróciłam i że z dnia na dzień lepiej się czując będę mogła po wielu bardzo latach rozmawiać, ale nie jak równy z równym, bo o ile ja wiem kim jestem to obawiam się że druga strona niewiele wie o sobie.
Tak to wygląda, że z przyczyny tego urazu palców lewej ręki dwa najbliższe dni pisanie będzie moim głównym zajęciem.
O czym?
Po pierwsze o tym, że zdobywając tę wiedzę o tym co było przyczyną, a i jest z każdym pobytem tam w Warszawie, takiej całkowitej destrukcji mojego organizmu, osiągnęłam cel do jakiego zmierzałam przez te trzy ostatnie lata.
To był mój ekstremalny wysiłek, z ogromem wyrzeczeń, ale ta moja wiedza nie do przecenienia.Jestem w punkcie, z którego światło na całe lata wstecz.
A teraz tu na wsi po dobie pobytu już to porażenie posmogowe po przeszło  dobie w Warszawie z efektem specjalnym skaleczonego palca, ustąpiło i szaloną pracę wykonałam, co rano pokażę na instagramie. To prawie nie do uwierzenia  co się dzieje w organiźmie, że po kilkunastu godzinach tam przebywania... i tu nie chcę tych mało fajnych doświadczeń fizjologicznych na tyle wielokrotnie przeze mnie weryfikowanych, że mają wartość i powinny być w miejscu bardziej stosownym, czyli np.Warszawa bes smogu, co na fb wkrótce opublikuję z drastycznymi szczegółami.

To nie wszystko będzie widać, bo makietę chcę już bardziej zaawansowaną.
Punkt z którego światło na lata wstecz.
I tu taka refleksja, że ta praca "Między dwiema ciemnościami" nie do końca tak powinna wyglądać, bo z tej szczeliny pomiędzy można punktowo rozjaśniać tę przeszłą i już nie będzie ciemnością. Jest też sposób i myślę, że nie taki utopijny, aby i w tej drugiej jasny punkt zaznaczyć. Wkrótce to zrobię wykonawszy przedtem ogrom jeszcze jednej roboty, niewidocznej, przygotowawczej i znów swoim zwyczajem, nie tomy to będą a scenariusz, sztuka teatralna czy w punktach  kilku założenia Radykalnej Rewolucji, które są efektem wielu lat pracy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz