czwartek, 18 października 2018

183

Dziś ekstremalnie porażona smogiem, tu na wsi pomalutku odpuszcza, ale dopiero natrysk i wtedy zacznę funkcjonować.
Koszmarne doświadczenie i znane mi z przeszłości.
Prawdą jest także to, że im gorzej się czułam z wyraźnie widocznymi objawami
tym więcej i cięższych do wykonania zadań miałam. Dziś też tak było, ale się uporałam.
Teraz nie będę się rozpisywać o dolegliwościach, które były powodem takiej super zabawy jaką miało wielu.
Trzy lata od dnia w którym spławiła mnie policja a chciałam tylko się upomnieć o moje prawa do odzyskania ukradzionych mi rzeczy tylko dlatego że byłam aż tak chora. Wcześniejszych podobnych wydarzeń zaskarżyć nie mogłam bo się przedawniły. Wtedy jeszcze nie znałam całej prawdy dziś wiem, że przyczyną tego koszmarnego kryzysu w 2008 był smog .
Ale teraz nie o tym.
Zbliżają się wybory i jest czas aby ogłosić dobrą nowinę.
W imię moich bliskich, których tak bardzo skrzywdzono, upominając się o nich,
o wszystkich moich bliskich, którzy ucierpieli dlatego, że moja choroba i to straszna dawała innym okazję do pozbawiania mnie tego wszystkiego co wypracowywałam z myślą o nich.
Jest sposób, aby świat uczynić mądrzejszym i piękniejszym. Dzisiejsza technika to umożliwi i trzeba to zacząć robić szybko to jeszcze będzie można naprawić te 25 ostatnich lat, Polsko.
Naprawdę jest taki sposób.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz