piątek, 9 listopada 2018

188

Tak więc, jak to na tym zdjęciu na instagramie już jest nie najgorzej z moją formą fizyczną, chociaż daleko jeszcze od tej, której dopracowałam się w Międzyborowie. Dopracowałam się nie mając do końca świadomości co było przyczyną tych kryzysów w przeszłości dziś to wiem i nie jest mi łatwo się z tym pogodzić, ale muszę to opanować.
Postawiona pod taką ścianą i ruch może być tylko do przodu. To odzyskiwanie formy z myślą nie o sobie tylko o nich, praca przez te trzy lata realizowania tego projektu z meblami, bo w tym miejscu tragicznym o sztuce mowy być nie mogło. Tak więc meble.
A sztukę cały czas w drugim nurcie i też z myślą tylko o nich, o moich bliskich. Choroba mnie wykluczyła tak bardzo, że nie mogłam z nią do nikogo i tak od wielu lat. Teraz mogłabym o nas wszystkich powalczyć tak jak to planowałam.
Ci, którzy wykorzystywali przez lata ten mój stan i te wszystkie "polish jockes", które przeżyłam, także te dzisiejsze to nie do przemilczenia i będzie odpowiedź.
Podobno nie mam narzędzi, no cóż, takich jak tamci nie mam i dlatego nie spodziewajcie się ani ataku ze sztachetą,  czy nożem.
Nie mam też narzędzi takich jak adwokaci,  bo oni chętniej służą oprawcom aniżeli ofiarom. Przeżyłam te lata z jałmużny,  za naprawdę dobrą robotę, a preteksty i aura dookoła tego taka, że gdybym wam opisała wszystkie scenki to można z tego niejeden teatr.
Dziś jestem w punkcie, w którym potrzebna mi moc finansowa aby sprawom nadać właściwy bieg.
Jasne, że najprościej byłoby wygrać na jakiejś loterii, ale to moje niepokorne każe mi iinych, bardziej ambitnych szukać

To co zrobiliście ze mną, moją pracą, zdrowiem i życiem moich najbliższych uprawnia mnie do zastosowania równie ostrych narzędzi i to będą słowa ostre bardziej jak ten, którego używam do tworzenia sztuki.
Rewolucja Radykalna z całą moją wiedzą wyuczoną na UW IPSiR i moim doświadczeniem to teraz  priorytet i tak jak sztukę plastyczną robiłam z myślą o moich najbliższych tak w ich imieniu Rewolucję pierwszą nowożytną z zastosowaniem elektroniki i techniki, wiedzy, której nie było wcześniej, a dziś jest i jest fundamentem .
11,11 opublikuję program i całą wykładnię .

Najprostrze rozwiązania , czytelne i zrozumiałe wróżą powodzenie.

Dziś było o efektach, to ten najważniejszy jest widoczny. Po trzech latach rozpracowałam co było przyczyną tego kryzysu zdrowia 10 lat temu, który sprawił,  że z całą bezmyślnością
Za ich ból, cierpienie, za mój, za wszystko, bo to także moje osobiste powody, ale to będzie coś więcej.

Czyny i rozmowy spisane i nie do zapomnienia.
Były takie, które nie liczyły się z żadnym programem rozliczeniowym, a jednak będzie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz