poniedziałek, 19 listopada 2018

190 Rewolucja Radykalna.

Zaczynam w autobusie, który mocno telepie, więc błędy mogą się zdarzyć.
Nie będę pisać o wydarzeniu dzissiejszym, które sprawiło, że sprawom bieg nadaję i tempo przyspieszam.
Nie będę też pisać o zdrowiu, które skutkiem mieszkania na wsi pomału wraca i te nieuchronne ataki porażenia smogiem na wsi szybciej przechodzą.
Nie będę pisać o tych trzech latach moich stolarskich wyczynów, bo chociaż wykonywałam je z wielkim zaangażowaniem to był to mozół ponad siły.

Już pisałam wcześniej dlaczego tak  i po co to było.
Nie będę opisywać scenek porażających i atmosfery w jakiej te działania się odbywały.
Nie będę pisać o wcześniejszych dwudziestu latach które były ciągiem świetnej "zabawy" różnych przypadków i niszczeniem z bezmyślnością moich projektów, prac i życia mojego i moich bliskich.
Nie będę teraz pisać o wielu sprawach, które będą z czasem ujawniane.

Krótko tylko o tym, że nie było moim zamiarem zajmować się tematem.
Robiłam dobrą sztukę, polityka od 1991r. kojarzy mi się z z tańcem na rurze i jest to rura kanalizacyjna.
Nie miałam zamiaru, ale wydarzenia zmusiły mnie do takiego działania,
wczorajsze jest impulsem przyspieszającym i dlatego publikuję ideę i program
Rewolucji Radykalnej z takim logo, które jeszcze się tworzy i tu jego wariant II.

Właśnie tak powinno wyglądać.
Rewolucja intelektualna i nie było takiej i musi być zwycięska bo jest jedyną nadzieją dla Świata.
Przeżyłam 35, ze swoich 65, historii oporu w naprawdę ekstremalnej wersji. Na długą opowieść i nie miejsce tu na nią. Na wstępie, bo to ważne, od 25 lat jestem ateistką z racjonalnych powodów. Studia UW IPSiR (specjalizcja socjologiczna) pozwoliły mi wiele spraw ujrzeć w świetle wiedzy.
O ekscesach w Kościele wiedziałam już w 80r., o manipulatorach i zdrajcach w Solidarniości też wiedziałam. Wiedziałam ale nie wierzyłam, chociaż intuicja nieraz zapalała czerwoną lampkę ostrzegawczą.
Wiedziałam też, że to nie instytucja SB zamordowała Popiełuszkę, chociaż oprawcy byli z SB.
Wszystko stało się jasne  już w 1991r  komu i w jakim celu potrzebne były różne wydarzenia. Psychopaci to tragedia tej Ziemi. Byli od zawsze i nienazwani dokonywali strasznych czynów. Dziś wiedza o tym zjawisku jest już na tyle duża i zweryfikowana, że pokaże w innym świetle wydarzenia z historii i to co dzieje się dziś.
Mechanizm psychopatii (poza przypadkami udarów przy porodach-charakteropatii) jest
prosty i tak jak nienauczenie dziecka używania strun głosowych prowadzi do niemoty, tak nienauczenie dziecka pracymózgu prowadzi do zaniku tej funkcji i jest to nieodwracalne.

Bo człowiek nie rodzi się człowiekiem, atylko może w sprzyjających warunkach nauczyć się nim być. O psychopatach , teorii i doświadczeniach z życia, o wielkiej sile destrukcyjnych działań wiedza już dziś duża i udokumentowana naukowo. Wszystkie opracowania dowodzą, że tam gdzie działają to prędko zagłada.
Mechanizm psychopatii nie może być dziełem Boga, bo któryż twórca tworzy dzieło i jednocześnie jego niszczyciela.
Czas rzeczy nazwa po imieniu i tak jak niemowa, czyli nie nauczony w dzieciństwie używania strun głosowych, nigdy nie będzie krasomówcą tak i nienauczony używania mózgu w ludzki sposób, psychopata nigdy nie będzie człowiekiem a tylko biohumanoidem czy biocyborgiem.
O tym mechaniźmie nie znajdziemy nawet cienia wiedzy w religijnych założeniach, a przecież gdyby miały być z boską ingerencją toby coś było. Nie ma, bo to żałosne i nastawione na żerowaniu na ludzkiej naiwności działanie i bardzo zyskowne.
Największa i świadoma zdrada człowieczeństwa.
Jest psychopatów ok. 10%, o tym jak działają i do czego są zdolni dużo w internecie dużo na ten temat wiedzy.
Zanim ten piękny Świat zniszczą całkiem trzeba koniecznie i szybko przeciwdziałać i tu program 
Radykalnej Rewolucji

Należy koniecznie, ustawowo uznać psychopatów za nie-ludzi, biohumanoidów, Wiedza dzisiejsza o tej patologii jest na tyle duża, że przypadki nadużyć wykluczy.
Tłumaczyć poczynania i edukować społeczeństwo trzeba koniecznie.
Odebrać biohumadoidom czynne i bierne prawa wyborcze.
Monitorować poczynania co dzięki współczesnej technice jest możliwe.
To jedyny sposób aby ten Świat zacząć ratować i czynić ludzkim z całą wiedzą o człowieku bez ciemnogrodzkiego omamiania.
To program Rewolucji, która powinna być Światową .Nie ma innego sposobu i jeśli ktoś temu zarzuci brak humanitaryzmu to jak nazwać to co do tej pory.
I jeszcze raz o tym, że jest ich 10%, tylko 10%.


Konieczność dziejowa taka, że musi być opublikowany. Tak z różnych powodów wyszło, że  listopad miesiącem Rewolucji, ale nie należy kojarzyć mojego programu z tamtymi wydarzeniami.
Ten program to efekt 25 lat obserwacji i pracy nad znalezieniem sposobu opanowania tego co się dzieje .
Blog do tej pory prowadzony chaotycznie z ogromem niedomówień, ale w postach wcześniej można się doszukać wprowadzenia w temat i tak należy te niespełna 200postów,  odbierać.
                      *****
Tak będzie znacznie lepiej dla Świata . Jutro będą tylko numerami w systemie.  Dziś jeszcze nieuprawnieni, bo jakie nie-człowiek ma prawo wypowiadać się w imieniu ludzi ?. Wielu jest takich i dosyć łatwo ich rozpoznać.
Co najbardziej przez te 25 lat mnie bulwersowało to nie bezmyślność tamtych a raczej przyzwalająca na ich praktyki, bezmyślność innych.
                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz