piątek, 23 listopada 2018

192

Gdyby nie te meble i materiały z odzysku i ten impuls, aby mimo warunków nie do zniesienia, ten projekt meblarski realizować, to nie dotarłabym do tej prawdy co było przyczyną tamtej katastrofy sprzed 10 laty.
Trwałabym w przekonaniu, że tamten porażający kryzys skutkiem wcześniejszych urazów, złej diagnozy, alergii, czyli jakiejś mojej ułomności i bez winy innych.
Mobbing ze szczególnym okrucieństwem to też mogła być przyczyna.
Dziś wiem z całą pewnością, że to było permanentne zatrucie smogiem.
Zgłoszenie o przestępstwie wykonam drogą mailową, co jest sposobem, aby Policję powiadomić . Pójść na Komisariat to przekracza moje siły.
Nie minęło jeszcze tyle lat, aby wiele spraw znalazło finał w Sądzie.
Od jednego przestępstwa sprzed lat 10 i potem wiele innych . Jakich to pokaże śledztwo.
Proces, ( powinno do niego dojść   koniecznie) pokaże mechanizmy systemu i kuriozalną Polskę początku XXIw.
Będę domagać się odszkodowania i pozyskane fundusze przeznaczę na publikowanie opracowań o patologii społecznej-psychopatii..
I tu znów tłumaczę, że wiem jak to jest z terminami, żeby ktoś nie zarzucał mi ignorancji. Psychopatia to termin ogólny i najczęstrzymi przypadkami są socjopaci. Ze wszystkich przypadków jakie poznałam to tylko trzy to z dużym prawdopodobieństwem charakteropaci.
Jasne, że moje doświadczenia i to co wiem z opracowań i dokumentacji wymaga konsultacji i uwag innych, biegłych w temacie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz