środa, 3 lipca 2019

248

"Ledwie zaczęte a już nieskończone"

        To taki roboczy tytuł tej mojej książki, treść której stanowią posty bloga ( po selekcji, sztuka "Finisaż" ( kompletna) i pozwy dla postępowania sądowego .

                            *****
Grafika na płótnie 60x60cm . Kwadrat nie tylko z racji upodobań, bo czasem może być tak zawieszony.
Tak to wygląda, że wykonanie matrycy i zrobienie z niej grafiki jest ( pomijając czas wysychania olejnej) jest o wiele mniej pracochłonne aniżeli reliefu i nie znaczy to, że faktury i piękna tektury nie będę przedkładać ponad.
Dla tej pracy matryca już gotowa, podobnie jak dla tej poniżej
I tak możnaby odtwarzać w nieskończoność te historyczne moje prace. Poprzestanę na tych kilku.
Mogłam zrobić ich tak dużo i niewykluczone, że i Miasto mogłoby mieć z tego większy pożytek aniżeli z tego co zostanie ujawnione. 
*****
Więcej o tej pracy na instagramie było, tu tylko jeszcze dzięki mojemu organizmowi, który po raz n-ty przemógł jakąś katastrofę i pozwala mi działać.
*****
Żeby nie było niedomówień to te dwa projekty i ten pisany i ten plastyczny uzupełniają się i jest tak, że nie mogą się zakończyć tak jakby wielu sobie życzyło, ba, nie mogą się nawet tak przerwać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz