sobota, 20 lipca 2019

252

Tak nie zostanie namalowany olejno na płótnie ( dużym) jak podpowiedziałam. 
Znaczyłby, ten obraz, jeszcze bardziej amatorskim, z założenia niesprawnym pędzlem wykonany.
Podpowiedziałam. Szkic wykonałam QuickMemo, żeby jakiś ślad tego działania. 
O innych, podobnych, to już raczej literacko.
Przy okazji oprysk agresji zionący nienawiścią do Zydów, komunistów, starych kobiet...
Fajnie było...
*****

Te kołeczki są super i dzięki nim szybszy montaż.
W realu kolory o wiele piękniejsze .
                               *****
"Zastanawiam się, czy nie jest Pan mordercą"
                 Agata Christie

"Nie wyglądali na morderców, ale mordercy rzadko wyglądają podejrzanie"
                  Agata Christie
                   
                         *****
Po dobie na wsi ustępują efekty specjalne posmogowe i lepiej się czując podejmuję akcję ocalenia pięknej witrynki z lat 60.
Wykonana z płyty stolarskiej, fornirowana orzechem. Piękny mebel i w bardzo dobrym stanie.

                         *****
Jako taki pas szer. 30cm, też nieżle wygląda. "Dzień po dniu" gobelin wys 100cm zamierzam kontynuować.

                                *****
               
Brakowało mi takiej lampy i właśnie zrobiłam . 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz