piątek, 5 lipca 2019

249

Idea robienia grafiki jest taka, że dzięki możliwości powielenia, robiąc 10 odbitek na papierze, propagować sztukę, bo jest mniej kosztowna dla odbiorcy.
I owszem chciałam  jako taką robić dla wielu, Całkiem bez sensu jest wykonać matrycę a z niej tylko jedną odbitkę i dlatego, jako że lubię grafikę także formalnie, to te pojedyncze egzemplarze, jako olejne na płótnie, mając walory formalne grafiki, nie skazują mnie na pracę, która wielokrotnie niszczoną była.
Sytuacja jest w kontrze, aby pisać ciąg dalszy i wiem, że ból nogi po dniu biegania po mieście, przysnął sobie tylko w łóżku obok mnie, spłukane alergeny i te już nieszkodliwe, ale czy tam w Warszawie ten miesiąc " Pracowni otwartej" chociażby na Jazdowie, będzie do wytrzymania? Trzeba to przetestować i koniecznie reanimować rower, którym mi się lepiej przemieszczać aniżeli pieszo. 
"Symetryczne niezdecydowanie"
Termin, który oddaje stan na dzień dzisiejszy.
Przez lata dopracowywałam ten projekt z olejnymi grafikami w warunkach niekoniecznie sprzyjających.
Olejna ma takie nieograniczone możliwości.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz