czwartek, 18 lipca 2019

251

Pierwszy dzień, kiedy czuję się tak, że mogłabym z siłą nową o moją sztukę powalczyć i do najlepszych warszawskich galerii wstawiać .Mogłabym i jeżeli tak zrobię to będzie...
I tu opowiem historię, która będzie o Polsce jakiej świat nie zna. 
To, że mój telefon jest na podsłuchu i z rozmów z różnymi przypadkami wiem co i kto knuje to koniecznie wszystkim oświadczam, że to jest bardzo dobra sztuka, którą od lat wielu już robię. 
I nie obchodzą mnie głosy weryfikujących mnie i jakby mało było tego znęcania się nad artystką, jej bliskimi i dziełem. 
Jeszcze raz to jest bardzo piękna i mądra sztuka przeciwko patologii, przeciwko tym, których Bóg każe mordować nie tylko sztukę, przeciwko tym, którzy uważając się za kulturalnych przyjmują postawę wspierającą tych najbardziej szkodzących, przeciwko poniżaniu za wykonywanie tej odpowiedzialnej i ciężkiej pracy i wynagradzaniu jałmużną jakby to jej tworzenie odbywało się bez kosztów. 
Przeciwko upiornej głupocie, zawiści i chamstwu moja bardzo dobra sztuka i będę to powtarzać.
To nie jest narzekanie, które mi się imputuje w różnych formach i tę Pana D. " aluzju poniała", ale ja w ten świat sztuki wchodziłam najbardziej prostą drgą nie przez alkowy . Narzekam na smog, który zniszczył mi zdrowie i pozwalał się licznym z atawistyczną agresją rzucać na łatwą ofiarę. To nie nadaje się do podziwiania. 
To, że dziś podpowiadam temat na obraz dla malującego w odpowiednich klimatach,,,podpowiadałam bez złych intencji i nie po raz pierwszy. Wielu projektów sama nie zrealizuję i nie dlatego, że nie są dobre tylko dlatego, że mi się w programie nie mieszczą.

Robię prace, dla najlepszych galerii, szukam przestrzeni dla meblarskiego projektu .
To jest jedna formuła mojego działania. Jest też druga i dla tej refleksja odpierająca atak na mój stosunek do pobłażania psychopatom. To nieprawda, że są użyteczni jako przywódcy, menedżerowie, dyrektorzy, politycy itp. Historia tego nie potwierdza.
I a'propos polityki, jeżeli Partia "razem" w koalicji z "Wiosną", to mnie w "razem" nie ma. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz