sobota, 3 sierpnia 2019

258

             
                Elementy niebieskiego już z politurą i montuję. Czerwone przygotowane. Tyle jeszcze tych barwionych elementów miałam i na takie, 61x61 cm, wystarczyło. Przerwa na kilka słów.            

Te kilka słów to będzie takie podsumowanie i jakby wstęp do akcji, na którą czas już najwyższy.
Dwadzieścia lat z okładem mojej edukacyjnej pracy i mam wrażenie, że z wieloma nie zrozumieliśmy się.
Prace z surowej tektury są dla mnie najważniejsze, ale traktowałam je także politurą, akrylem, szlagmetalem, itp. i nie w celach komercyjnych.
Przekaz wspomagałam werbalnie i są osoby, które po latach takich moich działań mimo wszystko za sztukę będą uważać tylko olejne na płótnie...
Dziś, aby coś na właściwym poziomie ustawić i dać jeszcze bardziej do zrozumienia, trzeba mi wykonać akcje do których właśnie przystępuję.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz