sobota, 24 sierpnia 2019

264

I tak się stało, że nie będzie tej wystawy i tak dla mnie jest o wiele lepiej.
             
                   
I tak jest też lepiej dla mnie, kiedy spełniam się w takim działaniu układając kompozycje z elementów i zdjęcie zostaje.
          O tej historii, którą miałam opowiadać podczas pokazu jest dużo w postach na tym blogu. Nie wszystkie znaczące, ale jeszcze nie dojrzałam, żeby uporządkować.
             Reasumując to wielka ta praca, którą nie dla siebie robiłam, wysiłek intelektualny i fizyczny z pasją i miłością.
           
I to także historia wielu niebanalnych obiektów ocalonych.
*****
Ciekawe skąd artysta Christian Henkel takie nogi dla tej swojej pracy poniżej...
...bo ja te poniżej, pozyskałam z pobliskich wykopalisk.
  
*****   
Motto:
"Ja wam nie bronię radości, 
chociaż losu nie zmienią wróżby, 
ale pomyślcie o własnej słabości
zamiast o tryumfie nad ludźmi"
J. Kaczmarski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz