wtorek, 20 sierpnia 2019

263

Grodzisk Mazowiecki i tu ( ok. 2km od dworca kolejowego) organizuję moją własną galerię . 
Ta galeria z roboczą nazwą BartArt jest z powodów tak wielu konieczna a jednym z najważniejszych jest ten aby w przestrzeni dla wystawianych obiektów właściwej pokazać jak dobrą robiłam tę sztukę.
Robiłam ją z myślą o moich najbliższych i ta była najważniejsza.
I po to ta galeria żeby o różnych sprawach i polemicznie z pewnym medialnym "guru", którego ekstremalnie głupia wypowiedź...
System, panie K.K. musi być zmieniony i dziwić się można, że z takim intelektem prezentowanym taka wpadka dyskwalifikująca.
Moim zdaniem to nie powinno być wystarczające, że pan K.K. i Media Narodowe za barbarzyńską wypowiedź tylko przeproszą.
Mam też pewność, że za wiele akcji bezmyślnego zła przeciwko mojej osobie, mojej pracy i moim bliskim przeprosiny też nie wystarczą.
Stąd, czyli ze wsi się wyprowadzam i te trzy lata to kolejna historia z morałem.
Póki co porządkuję obiekty.

Kilka metalowych elementów trzeba dorobić i ta ocalona będzie piękna.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz