piątek, 16 sierpnia 2019

262

Wymyśliłam tę technikę po to aby duże prace robić i tu jeszcze takie cztery mniejsze (60x60cm). Półprodukty. "Zobaczyć inaczej to inaczej zrozumieć", a moje wieloletnie doświadczanie tych samych reakcji i mam wrażenie, że się ciągle nie rozumiemy.
                I pewno wielu nie zrozumie, że moja własna galeria z meblami i sztuką to więcej niż moja prywatna sprawa. Kroki w tym kierunku poczyniłam zdecydowane.
 Tak jak już wcześniej się określiłam, to ja jestem od robienia sztuki, meble wykonują stolarze a tapicerkę-tapicer.
Trzy, z okładem, miesiące pokonuję jakieś choróbsko, ale jestem już w lepszej formie co pozwala na działanie.
Nie po to, wiele lat temu, wymyśliłam taką graficzną technikę, olejną na płótnie, aby jej nie wykorzystać dla wykonania wielu dużych obrazów.
*****
Nie zdążę tu, na tej wsi, zrobić ani jednej z tych figur dla wydarzenia sprzed lat dwudiestu przeszło, ale ta praca z motto z opery " Nabucco" jest z tym samym przesłaniem. 
"Non son piu Re son Dio"
Wiedziałam, że gdzieś mam takie szlagmetalem zrobione elementy i znalazły się. 
*****






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz