niedziela, 26 września 2021

435

         



          
         Pierwsza taka miała wady, a to z pośpiechu wynikające, ta już jest perfekt.


Przygotowawszy sobie to i więcej, bo konsekwentnie plan staram się wykonać, a tu wczoraj wieczorem jest: katar, ból głowy, bóle stawowo -mięśniowe, utrata apetytu, kaszel, gorączka...
Weszłam na internet, żeby porównać objawy i wyszło mi, że to nie delta tylko przeziębienie.
Witamina C i teraz nawet bym coś zjadła, ale mi się do sklepu nie chce iść.
****
Czas słabości wykorzystałam na internetowe odwiedziny dwóch i żeby nie było że ja taka nieludzko zdystansowana i bez emocji to wprost: żmiji, zołz, wywłok, wiedźm, wampirzyc, ...i *****.
Ja im niczego złego zrobić nie chciałam i nie zrobiłam, a rewanż to moja masakra.


Miałam zrobić grafikę " Niebezpieczne związki" inspirowaną jedną z końcowych scen filmu pod tym samym tytułem i nawet sobie wyobraziłam jak dobra by była.
Zaniechałam po raz kolejny, podobnie jak wielokrotnie zawieszalam głos w sprawie, a przemoc karmi się milczeniem.
Moja kulawą fizyczność wbijała mnie za każdym razem w dół tak głęboki, że wydawało mi się że głos stamtąd nie może być słyszalny.
Na moim blogu wielokrotnie napotkałam o tym czy tamtym przypadku, w zbiorze, który powinien dać świadectwo prawdzie, to literatura porażająca.
Żeby móc o wszystkim pisać chciałam dojść do lepszej formy, co jest procesem w toku, wymagającym czasu i pomimo tej teraz zapaści, postępuje. 
Nie chciało mi się iść do sklepu, ale żelazny zapas płatków owsianych i jogurt migdałowy to moje pożywienie od lat wielu, czasami raz na dzień i czasami bez jogurtu ...
Jak już powiedziałam A, to wypada powiedzieć więcej. Jest taki przypadek, który jak leitmotive, spina całe ćwierćwiecze. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz