środa, 12 października 2016

Noce Iluzjany 7


Wydarzenie 9

Niełatwo mi było opisywać te wszystkie problemy ze zdrowiem i tonowałam je jak mogłam.A przecież wielu artystów było doświadczanych różnymi przypadłościami ,chorowali ,pili,zażywali,używali i było to mimo odrazy,w jakiejś mierze akceptowane.Ja jestem fenomenem ,moja hiperalergia porażająca skazała mnie na lata agresywnego mobbingu.Alergia koszmarna bo nierozpoznana.Nie radziłam sobie z odpieraniem ataków i na mnie jako człowieka i na moją pracę.    
Ale to nie dlatego przestałam wierzyć,rozżalona na Boga,że skazał mnie na takie męczarnie,tylko dlatego,że nie sposób wierzyć,kiedy się pozna ludzi jako istoty ,które działają kierując się nieopanowanymi przez rozum atawistycznymi emocjami a te najbardziej destrukcyjne jednostki czyli socjopaci są nie do pokonania.No to czy coś takiego mógłby popełnić jakiś Wszechwiedzący?
Nie było mi łatwo i z tą wiedzą i z tym, kolokwialnie nazywając ,dyskomfortem fizycznym ,działać .W roku 2007 jest wielki sukces -wystawione ,przez galerię Pokaz, na Międzynarodowych Targach Sztuki w Sztokholmie ,moje reliefy kartonowe sprzedane!
To pozwala na wpłacenie kaucji na wynajmowaną pracownię.,na Pradze .To priorytet .Dlaczego tracę mieszkanie ,to przy Radnej to osobna historia i długa.A jeżeli myślicie,że wszystko wiecie to jesteście w błędzie.

I dlaczego pracownia na Pradze to też wyjaśnię.

Super miejsce w podwórzu kamienicy przy Ząbkowskiej.180 m kwadratowych
Tak,to było przedsięwzięcie na lata pracy Trzeba było też znależć sensownego wspólnika.Pomału oswajam się z miejscem zachowując ostrożność,bo to obiekt po wytwórni termometrów i jest zapis w umowie,że pobyt w niektórych pomieszczeniach może być tylko czasowy.Znajduję bardzo życzliwe wsparcie w administracji i wkrótce i dach jest poprawiony i kanalizacja i elektryka i uporządkowana piwnica .Naprawdę świetne przestrzenie.Dla pewności i solidnego argumentu dla wspólnika ,zwracam się do Instytutu Geodezji o wykonanie ekpertyzy.Ekpertyzy nie dostanę dopóki nie zapłacę za nią 2 tysPLN,dostaję tylko ostrzeżenie"Niech pani tam nie wchodzi!"Ale to mi nie ostudziło zapału,trzeba zarobić te pieniądze i działać.Dopiero kiedy po kolejnym wejściu moja lewa łydka zaczyna się zamieniać w jedną wielką bolesną ranę,z której wycieka coś jakby woda,robi się grożnie.Nie idę do lekarza,nie mam lekarza,polewam ranę wodą utlenioną i rozumiem,że się trzeba wycofać ,zapłacić za ekspertyzę i jakoś rozwiązać umowę.To mnie teraz przyblokowało ,z przyczyn oczywistych nie chodzę daleko a tylko w pobliżu tej tymczasowej pracowni przy Lipowej.

I otwiera się Tarabuk w pobliżu i mogliby,ci właściciele Tarabuka zachować się z taką samą życzliwością dla mojej pracy jak chociażby właściciele "Zapraszamy",ale nie .
Socjopaci pieszczotliwie nazywani osobowościami narcystycznymi nie pomogą a zaszkodzić potrfią i to bardzo.

Wziąć co się da , najlepiej za darmo,poniżyć i dopracować plotkami to są zasady działania tych nie pierwszych i nie ostatnich przypadków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz