czwartek, 13 października 2016

Noce Iluzjany 8

O kilku incydentach z poprzednich wydarzeń

Czy zdarzyło się komuś zarobić ,pracą głowy i rąk ,1500 PLN w ciągu jednego dnia?Mnie się zdarzyło.To bardzo przyjemne uczucie.I nie bylo we mnie żadnego oporu aby dzielić się sprawiedliwie z pośrednikiem,myślałam też o tym aby innych nauczyć takiej samej dobrej roboty.1500 zdarzało się i za reliefy z kartonu i za grafiki.
Żałuję,że nie rozbudziłam w sobie takich potrzeb aby powtarzało się to codziennie, mogłoby,dlaczego nie ,przy takiej kreatywności i pracowitości .
Byłabym wtedy dla innych takim światłem jak to na zdjęciu.

A świeczka,chociaż ma swoją wielkość i jest wolna i niezależna to byle kto ,złośliwy i zawistny ,może splunąć i świeczka zgaśnie.Mówię tak ogólnie"byle kto"bez wymieniania nazwisk,jeszcze nie teraz.
Nie obudziłam w sobie takich potrzeb,ludzie,którzy byli blisko,ale nie byli bliscy,bardzo nad tym pracowali.Tak bardzo,że bardziej myślałam żeby im nie sprawiać przykrości,niż sobie sprawić przyjemność.Taka martyrologia.Świadoma,miała swój cel.Dziś kiedy po latach ulegania ich zwyrodniałym potrzebom wracam do jakiego takiego zdrowia,chociaż to w brzuchu,to co okazalo się nie być rakiem a tylko przepukliną ,takim supłem na jelicie,dokucza jak cholera i przemrażane jajniki kopią bólem i  z nogą jest niedobrze .Jakoś więcej siłą woli się nie udało naprawić przez lata.Ciekawostką przy tej okazji jest to,że są to skutki znęcania się dokładnie tych,którym chciałam coś dać ,a nie zabrać.Widziałam ich ułomność i nie była to z mojej strony naiwność,była to prowokacja do robienia rzeczy dla wspólnego dobra.
Chociaż to będą straszne rozliczenia ,to być muszą.Ale póki co jeszcze o jednym incydencie z tych przyjemniejszych.Nie musiałam zdawać tego egzaminu na studia  Historię Sztuki UW (miałam wtedy dokładnie 50 lat),wystarczające było zaświadczenie z poprzednich studiów,ale zdałam.To był pokaz .Po pięciu latach koszmaru ze zdrowiem,tego supła w brzuchu,krwotokach,alergii i czego tam jeszcze.Z wielkim finansowym wysiłkiem ,bo za pożyczone pieniądze,zainwestowałam jeszcze raz w przyszłość naszą i waszą.Raz po to aby pokazać,że nie jest to aż takie trudne,dwa,że może tam znajdę jakieś kontakty na pracę, lepsze niż te do tej pory.Na wspólną pracę. Pomału by się to udało,był jakiś dobry początek.
A z łaciny na egzaminie dostałam 5 .Jedna z całej grupy.

To był mój wielki wysiłek ,moja wskazówka ,proszę bardo korzystajcie z tego mojego doświadczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz