wtorek, 17 września 2019

277

Makietę wnętrza mieszkania przy ul. Radnej m 6, które w moim zamierzeniu miało być najpiękniejszym wnętrzem na świecie, pokażę wkrótce. 13 lat walki z traumą po tym co się wtedy wydarzyło i teraz koniecznie trzeba przełamać i wystąpić o mieszkanie socjalne.

Nie mam innego zdjęcia tylko to zrobione podczas sesji zdjęciowej dla Elle Decoration, którego to mieszkania stylizację robiła Aleksandra Laska...
I tego też nie zamieszczę, bo zniknęło z mojej galerii. No to nie. Było tam sporo wtrętów Aleksandry Laski podręcznikowego przypadku toksycznej narcystycznej, schyłkowej artystki, przywłoki z Krakowa i tyleż " zrozumienia" z jej strony.  Mnie ta sesja wyjęła dwa tygodnie, okoliczności późniejsze upokorzyły  Laska sprzedała materiał i Elle Decoration i komuś tam jeszcze.
To jedna ze scenek i kontakt z beztalenciem z dużym zadęciem i potrzebami więlkimi i nieuprawnionymi. Nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek.
                       c.d.n.
Jakieś dziesięć lat temu pewna prawniczka cynicznie orzekła żebym zapomniała o mieszkaniu przy Radnej. Nie zapomniałam i teraz z determinacją skutkiem wydarzeń a także tego, że po kilkunastu dniach w Warszawie męczą mnie już wszystkie "efekty specjalne" porażenia alergią ną smog, pamiętam bardziej. Jestem tu, aby wykonać pewne zadanie i zrobię to pomimo, że cierpię bardziej z godziny na godzinę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz