piątek, 27 września 2019

280

Ze spraw dotyczących Świata to informacja jakoby Islandia uznała wszystkie religie za broń masowego rażenia było przekłamaniem, żartem jakimś i tak wiarygodnie przekazanym, że trzeba te internetowe informacje weryfikować i ten o podpisaniu przez KK i islam i judaizm, deklaracji w imię wspólnego działania na rzecz światowego pokoju co brzmi ładnie, a zawiera zapis o Bogu, który uznaje innowierców co nawet wstrząsnęło pewnym publicystą i gdyby to była prawda to jesteśmy krok dalej.

Wczoraj rano przywieźliśmy moje rzeczy i tak pracownia może zacząć funkcjonować co następuje.
Realizuję punkt po punkcie program w tej przestrzeni.
Porządkuję ten materiał przywieziony ze wsi i żeby nie było niedomówień to te elementy cięłam i dlatego też, żeby w tej na wsi przestrzeni, którą wynajmowałam za 750PLN miesięcznie, po prostu nie zamarznąć co w całokształt akcji dla sztuki wpisać należy.
*****
Pojechałam odebrać rower . Stacja Metro Szwedzka i fotogeniczne bardzo kontrasty architektury. 
*****
Zaczęłam od tego co mogę mając dla tej pracy to co potrzebne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz