czwartek, 14 listopada 2019

306

     



"Złote runo"
Motto wystawy
"Trzeba dużo wiedzieć żeby nie wszystko odrzucić"
G.B.
Zanim wystawa się stanie to tu, na blogu trochę koniecznej literatury.
Jest ważna sprawa, której jeszcze nie rozwiązałam, a mianowicie pozyskanie niezbędnej do pracy przestrzeni w tej tu okolicy.  Koniecznie do pracy, a nie do mieszkania tylko.
Gdybym opowiedziała jak wyglądały te poprzednie to nikt na świecie nie uwierzył by, a jednak. Nie jest moją obsesją ciągle wracać do tematu zdrowia, a raczej choroby, czyli alergii.  Nawet jeśli dotyczy to niewielkiej grupy, która tak reaguje na nawet śladowe ilości chemii czy to w ubraniu, czy kosmetykach to warto o tym, bo może się komuś przydać wiedzą, że atak że znamionami stanu przedzawałowego można sobie zafundować smarując twarz niewielką ilością maści z witaminą A. Zaliczałam takie doświadczenie i treści dzień dochodzę do równowagi.
Czuję się coraz lepiej i dzięki temu te wielokrotne przejazdy i organizowanie materiałów czy tych do prac plastycznych tak jakbym  jeszcze dużo miała ich zrobić i chociaż warunki tonują zapędy to działam tak jakby to był żywot równoległy.
I taka jeszcze jedna emanacja tego równoległego.
*****

Stajuda, Tarasie, Kantor, Szajna, Grzyb, Fijałkowski, Dominik, Panek, Miro, Kisling, Waiss, Gielniak, Lebenstein...i wiele innych takich nazwisk, wśród których moje.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz