poniedziałek, 18 listopada 2019

308

Ten polarny zmarznięty niedźwiadek inspirowany jest moją ulubioną anegdotą:

Przez śnieżną pustynię idzie niedźwiedzica polarna że swoim synkiem,
Mały nagle pyta matki:
-Mamusiu, a może ją jestem brunatnym misiem?
Niedźwiedzica odpowiada:
-Nie, jesteś niedźwiadkiem polarnym.
Po jakimś czasie mały znów do matki:
-A może ja jestem grizzli, albo panda?
Niedźwiedzica :
- Nie jesteś panda, ani grizzli, ani brunatny, Jesteś polarny.
Po jakim czasie mały znów :
- A może ja jestem koala?
Matka już zirytowana tymi, uznając za niedorzeczne, pytaniami:
- Jesteś moim synkiem polarnym niedźwiadkiem
, nie innym. A dlaczego pytasz?
Mały odpowiada:
-Bo mnie jest zimno!
                     *****
Ta seria animalistyczna reliefów to kilkadziesiąt opracowanych i tylko kilkanaście wykonanych.
Opracowałam także olejne na płótnie.
A działo się to w roku 2009.
Były dobre i lepsze te prace, które tu pozbieram...










Tyle tych prac odszukałam w archiwum.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz