wtorek, 9 maja 2017

Noce Iluzjany 66 + +

Czekam na odpowiedż w wiadomej sprawie i już przygotowuję materiały dla drugiej i wcale nie ostatniej.
Poniżej jeszcze jedna z moich prac archiwalnych. Grafika pt. "Wiatraczek mojej pamięci"

I już go mam i będzie piękny z grafitową tapicerką.
Jestem z powrotem i tak było po drodze.
I z każdą chwilą pobytu tu na wsi czuję się lepiej, co jest mi bardzo potrzebne dla załatwiania tych spraw ważnych i ważniejszych .Także tych dla sztuki.A propos sztuki, to tę moją pracę, bardzo dobrą pracę, z cyklu "W razie potrzeby zbij szybkę"(post 63) sprzedałam za "dzikie " pieniądze i tak zbyt małe jak za taki obiekt. Kilka słów jeszcze dla wyjaśnienia idei. To lustrzane odbicie światła to złudzenie, które podobnie jak ten archetypowy papieros, jest szkodliwe.Złudzenie ma kształt kwadratu, atomu sztuki (Malewicz), co dopełnia przekaz.
Kto przeżył ten wie.  Szkoda, że to nieprawda, że to nie wszystko,  jest nieprawda.
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz