czwartek, 11 maja 2017

NOCE ILUZJANY 67

W Warszawie nadal bez odpowiedzi w wiadomej sprawie. Czekam i ponawiam apel aby przed czasem nie osądzać nie posądzać itd.                             

                             ***

Jednym z aspektów rewitalizowania mebli jest satysfakcja, że można zlecić pracę i dać zarobić dobremu  rzemieślnikowi-tapicerowi.
To nie mój wybór materiału, bo ja bym dała szary, ale robota na 5.

Wróciłam na wieś .
Słońce.
I na wsi lampa "ujutna" 
Jestem na wsi i po raz kolejny przeżywam tę szokową.zminę funkcjonowania organizmu.Tak, mam nadzieję na to, że będzie rozprawa sądowa, biegli lekarze i skonfrontujemy badania. 
***
Ciepło i słonecznie.
Takie ładne, pogodne zdjęcia i tyle projektów dla sztuki a ja zajmuję się pisaniem pozwów 
***
Coś zrobiłam w tej nowej przestrzeni, porządkowanie w stylu lat 60. bo tu taki najbardziej pasuje i jeszcze krótki spacer aby sfotografować zachód słońca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz