poniedziałek, 15 maja 2017

NOCE ILUZJANY 69

Klawiatura już działa i jestem, po dniu w Warszawie, z powrotem na wsi.
Brak odpowiedzi na pismo w wiadomej sprawie i czekam cierpliwie do 16 maja.
***
Przejrzałam ten post przed zamierzonym opublikowaniem i uznałam,  że muszę coś dodać. Ci co wiedzą zapewne w szoku, że można tak ilustrować horror. Nie będę powtarzać apelu aby nie przesądzać przed rozprawą sądową i nie tworzyć nowych mitów. Dodam tylko, że zamierzam podnieść stawkę, chociażby za ten rok ubiegły .Wspomniałam, że jeżeli dostanę odszkodowanie to wykupię te wszystkie meble -przykłady dobrego designu z lat 60.dla zorganizowania sali historii w mojej fabryce sztuki, a niech będzie, Kartelu.
W drugiej sali będą moje, opatentowane, projekty i jakby ktoś chciał się przyłączyć, to też najpierw opatentuje się projekt (bez zapoznania się z nim, wystarczy mi poznać twórcę) potem wykonać prototyp i wystawić. .Taki to projekt, nikomu nie szkodzący, a tak straszną cenę za to zapłaciłam.
To, że wiedza o alergii niewielka to fakt, ale o psychologii całkiem spora i po co było mi kraść jeszcze ten rower. 
***





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz