piątek, 19 maja 2017

NOCE ILUZJANY 72 +

Żle dziś działa klawiatura i nie mogłam juź nic do poprzedniego postu dopisać, chociażby o tym, że na ten przystanek doszłam w ostatniej chwili i bardzo zmęczona. W Warszawie trudny dzień , może dlatego, że zbyt długo na  otwartej przestrzeni.Dopiero, kiedy wróciłam na wieś i spłukałam z siebie ten osad, wróciło we mnie życie.
W sprawie o odszkodowanie bez postępów, ale niech nikt nie myśli, że odpuszczę. O wysokie odszkodowanie, ale kiedy będziecie wiedzieć wszystko, uznacie że to i tak zbyt małe.
                              ***

                     Dziś na ścianie mam taką sztukę.

Nadal uprawiam ten "proceder" i przygarniam.Trochę pracy i będzie śliczny plenerowo-pokojowy fotelik.

***

Ta praca, poniżej, nie jest jeszcze skończona, ale to ważne aby właśnie tu się znalazła.Tytuł pracy to "Łatwopalni XXIw".

Urządzenie, a szczególnie klawiatura, działa i mogę kontynuować ten temat wczorajszy.Teraz jeszcze z akcentem na sztukę użytkową.To zaraz po tych kilku zdjęciach.Drzewo rośnie nieopodal i wygląda jakby chodziło albo tańczyło, ma się rozumieć, kiedy nikt nie widzi.
20 maja.
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz