piątek, 12 maja 2017

NOCE ILUZJANY 68 +

Poranna kawa

Teraz na ścianie mam taką sztukę
A przy stole krzesełko, takie jak lubię, lata 60., proj. skandynawski w stylu Bauhaus. 
I jeszcze taka grafika, cytat z fb, jako motto dla dzisiejszego pisania.
Jeszcze tak, na szybko, wazon na "tatarak" i na dziś gotowe.
I tu w tym pokoju albo na zewnątrz, na tle tych pięknych wierzei, moglibyśmy się spotykać ...
...i rozmawiać o różnych sprawach, ale tak się nie stanie i porozmawiamy inaczej.
***
"Być dużym to cholerne ryzyko.Małe jest piękne"
Kingsajz
***
Porozmawiamy, to znaczy ja będę mówiła "bez bawełny w czekoladzie"(kto czytał ten wie).   
O ludziach, których w tej mojej, 25 letniej działalności spotkałam,  nie chcę mówić żle ani tym bardziej dobrze. Teraz, kiedy wiem ,że to moja koszmarna alergia była przyczyną, że pozwalali sobie na takie akcje przemocowe i godząc we mnie niszczyli moją pracę i pośrednio wyrządzili straszną krzywdę moim bliskim,  z myślą o których głównie pracowałam.Mam nadzieję i będę działać w tym kierunku aby sądownie dochodzić sprawiedliwości .
***
Poniżej "ujutna"widok z dołu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz