czwartek, 13 stycznia 2022

486

 Jak działa oczyszczacz, to najłepiej widać po efektach.  Jak już kiedyś pisałam, nietolerancja CO2 , w moim przypadku polega na totalnym zablokowaniu funkcji układu trawiennego. Całe długie dnie kiedy nie ma potrzeby zjedzenia czegokolwiek . Od dwóch dni, po niespełna miesiącu działania urządzenia, jest wreszcie na coś apetyt. Ugotować zupę jarzynową z tofu i kokosowym jogurtem. 

Nie mogłam już dłużej eksploatować cudzej złotej rybki, a żeby swoją zrobić pojechałam do Warszawy po koniecznie potrzebne materiały. Zmarzłam i jak tylko się ogrzeję mogę robić.

                              *****

W nocy było tak ciepło, że się wygrzałam po tym wczorajszym przemarznięciu i czuję się perfekt.,no prawie,. Jak na takie przemarznięcie wczoraj to dziś w tym ciepłym pomieszczeniu dochodzę do siebie w tempie. 

Nie ma co szarżować, To prawda, że  te wyprawy do Warszawy i konieczne z różnych powodów, i to, że po tej ostatniej pomimo, że nieźle zmarzłam teraz w ciepłe wracam do zdrowia, to wiedza o śmierci na COVID kogoś znajomego zrobiła wrażenie i trzeba uważać , czasowo zawiesić nawet te bardzo ważne sprawy wymagające przemieszczania się, bo może być to ryzykowne,

                           *****

Minął rok i wypadałoby jakieś podsumowanie tego czasu zrobić, ale z tym się chwilowo wstrzymam, bo tak jak postanowiłam prace wykonać i oprawić autorsko, co nastąpi jak zakupię płyty, czyli pod koniec miesiąca stycznia. 

Od pół roku tu i porażona zimnem i nieciekawą atmosferą, mimo to kontynuuję. Musiałam sobie pomóc tym oczyszczaczem powietrza. Ot taki organizm i nic się nie poradzi. Ciężko z tym żyć.


Rybki są do zrobienia i tym razem z surówki, ale miejscowym " koneserkom" sztuki chcę powiedzieć, że te metalizowane poszły nie do takich niewyrobionych odbiorców i tu nie ma co się głupio  wypinać. 

Preferuję swoje fakturowe prace .co nie znaczy, że tę serię animalistyczną traktuję gorzej. 

Od lat bardzo dbam o to, żeby żadna z moich prac nie była kiczem.


I ta też kiczem nie będzie.

                   *****






 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz