niedziela, 16 stycznia 2022

487



Pegasus. Nieźle wymyślone i to może być sposób. Filmy może ten program robić i to jest to, bo żaden opis nie pokaże psychopatki czy psychopaty w akcji v.s. ofiara bez świadków. Szkoda że tak późno zaistniał, bo niewykluczone, że ta czy inna scena zarejestrowana już dawniej mogła by pomóc w pacyfikowania biohumanoidów. 


To co potrafią, wiedząc, że żaden hejt, plotka czy pomówie , które tak dziś bezkarnie produkują ,będzie bez konsekwencji, a przecież niejedna z takich akcji to morderstwo.

Dzieje się i to musi się dziać szybko, bo czasu dla rozwiązania tego problemu mało. Jeszcze nie tak dawno, można tak liczyć, jakby przed pandemią, to było jakby social fiction, dziś staje się i bardzo dobrze. Powszechna inwigilacja nie zagrozi Światu tak bardzo jak wolność psychopatów.

Program dla androidów i chociaż większość znanych mi przypadków nie rozstaje się z urządzeniami, to implanty będą konieczne.

Niestety nie było tego wszystkiego jeszcze nie tak dawno, kiedy się wielu wydawało,, że wszystko będzie jak zawsze i pozwalali sobie. Szkoda, bo gdybym wam opowiedziała co psychopaci potrafią to naprawdę trudno uwierzyć.

      Moja sztuka psychopatów doprowadzała do szału. Każdy sprzedany obiekt , czy to za mniejsze, czy za większe pieniądze, doprowadzał do furii, a nie macie pojęcia jak to jest robić wnętrza u toksycznych, że to mega wysiłek i w moim przypadku kompletnie niedochodowy.  Dlaczego to robiłam?. Teraz, kiedy o tym piszę, wszystkie te akcje, jak film, przelatują przez głowę, a był tego ogrom i pamięć mam dobrą . Dlaczego? Miałam nadzieję, że zrobię kiedyś i takie dla ludzi. 

Nie opowiadałam o tej męce tworzenia, robiłam i jakbym jeszcze o tym miała mówić, to nie wiem skąd czas i na to. 

Wielu z moich działań widziało tylko "obrazki" i zabawę. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz