sobota, 1 stycznia 2022

484

Pomimo porażającego zimna, to w moim organiźmie zaczęło się coś ładzić. Bardzo pomógł oczyszczacz. Głowę umyłam, bo jak nie umyję to jestem chora, a był to wyczyn w tym zimnie.

Prace to dziś raczej porządkowe . Rybka moja zaczęła się dziać. Więcej jak się zrobi ciepłej. 

Trzeba mi rozwiązać ten problem ogrzewania i gdyby nie to, że w pół roku więcej zrobić nie mogłam to te podstawowe dla funkcjonowania czynniki muszę w najbliższym czasie zabezpieczyć.

Coś tam jeszcze trzeba sobie powyjaśniać. 

Zimno i tak jeszcze przez kilka dni, może nawet zimniej, bo grzejniki już tylko letnie. Wytrzymać do jakiegoś momentu.

Palenie papierosów. Było tak, że wściekły ból nie dawał spać i żeby trochę rozchodzić nogę szłam do przedsionka, zapalałam papierosa i zaraz gasilam. Takie palenie 3-5szt dziennie.

Dzięki oczyszczaczowi problem przestaje istnieć i tylko nie forsować nogi, a te inne bóle z przyczyny CO2 pomału przestają męczyć.

Szczęśliwie toksyny że smogu miejskiego, tego warszawskiego z pyłami zawieszonymi i licho wie czym więcej, po tym tu roku się z organizmu wyniosły i ponownie mam swoją skórę bez efektów specjalnych, bo gładką i chociaż suchą to jest ok. I tego bólu jajników też nie odczuwam od dawna. To się wszystko dzieje w czasie samo, bez żadnych leków.

Selfie, na dowód powyższego zrobię jak będzie cieplej w przestrzeni.

Tak sobie myślałam i więcej tu uporządkować, ale się mocno skomplikowało i coś poszło nie tak i kopa dostałam mocnego.

Te wszystkie sprzedane prace, nie w Grodzisku, ale to nie jest tak, że wiele przygotowałam i dla tego tu miejsca z zamysłem , żeby coś uregulować. 

Ogólnie i ze szczegółami wprowadzenie do tematów poważniejszych.


Środek nocy, ale tak jest lepiej i zamiast drętwieć z zimna na leżąco ruszać się i coś robić.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz