niedziela, 6 lutego 2022

502

 Atopia jak każde zatrucie i potem trzeba czasu żeby toksyny zniknęły z organizmu. Ja to przerabiam już po raz trzeci. Kuligów, ten później, nie u tej psycholki L. , to pomimo nieludzkich warunków to była jakaś ulga dla organizmu. Po akcji z meblami na Żeraniu ( a tę psychole "urozmaicały" jak mogły) potrafiłam jeszcze niejeden obraz, po nocach zrobić, tak żeby na jedzenie było, a potem gdzieś , po ludziach " sprzedać". Tak specjalnie, w cudzysłowie , sprzedać za 100pln, czasem za 50.pln.

Ogólnie to jakieś czyste szaleństwo dla sztukia kosztowne i owszem. I tylko miejsce znaleźć...

No to znalazłam i znów nie było żadnej komórki i poszlo to i tamto na śmietnik.. Ten żart designerski czyli " pozłocony" żyrandol  z lat.60., 3 krzesła Aga..., Najbardziej to mi szkoda Pentesilei.

A potem wskazanie Ośrodka dla bezdomnych.

Straszne doświadczenie, ta Szwedzka i jeszcze ta kontuzja stopy...

Nawet jeżeli czytacie tego mojego bloga to jeszcze niewiele wiecie.

Mafia psychopatów to siła, ale przyłączać się do niej w żaden sposób nie warto.

Moja sytuacja dziś taka więcej patowa i nawet to, że dźwignął się ten mój organizm, to z szoku półrocznego wyjść nie mogę co nie znaczy, że nie mam jakiegoś scenariusza, 

Gdybyście mi mieli za ten cały bandytyzm płaci jakieś odszkodowanie, to by wam nie starczyło , ale ja wyżygałabym samą siebie korzystając z takiego rozwiązania i przyjmując jakieś gówno,  

Kiedy przed laty z całym przekonaniem o sluszności pisałam założenia Rewolucji Radykalnej,,

, to mogliście się stukać w czoła, dziś już widać jak bardzo wszystko się zmienia i macie to jak w banku, psychole, że przyjdzie i na was koniec.

Tyle razy pisałam, że jesteście nie tak znów liczni (zakładając nawet 10%). Psychopaci czy jak to niejaką L. z maniackim uporem nazywa " drapieżnikami" przyznając prawo do bandytyzmu..


Z nogą jakoś sobie radzimy i dziś po dwóch dniach nieskutecznych podejść, udało mi się wreszcie wleźć i ten haczyk  przykleić.
*****
I raz jeszcze o tym wydarzeniu  jak psychol szantażem wyłudził ten zapis o sprzedaży  projektu Złota myśl"
Tamta cała grupa miesiącami przyglądała się radośnie jak psychopata niszczy moją pracę i zdrowie. 
Podobało się i bardzo. No więc tak sobie myślę każd , że najlepiej by było jakby każde z tamtych zeżarlo po egzemplarzu tego papieru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz