środa, 9 lutego 2022

504

 I kolejna noc w takim upiornym zimnie. Łażę z miejsca na miejsce, bo jak mi nogą z zimna zdrętwieje, to nawet do sklepu nie wyjdę.

Jest w tym zamrażaniu mnie od pół roku jakąś idea. Z trudem wytrzymuję. Dobrze, że mam ten koc elektryczny , bo bym chyba nie wytrzymała.

Prosiłam o czas i chociażby po to żeby to miejsce zorganizować aby się dało coś robić, a tak to kolejne graficzne popełniam w mojej wewnętrznej.

Teraz już jest cieplutko. Że się po tej nieprzespanej chce się teraz spać to do opanowania i jakieś prace się robi. Na początek pranie, sprzątanie...

Że tej idei do końca nie rozumiem.

Czy mam się teraz w środku zimy gdzieś wynosić, albo i dalej.

Jasne, że kiedyś koniec nastąpi, ale wcześniej chciałam jeszcze coś opowiedzieć.


Dobrze, że te moje ablucje przed tym zimnem zrobiłam.

O tej najbardziej zwyrodniałej psychopatce B. to mi się nie chce pisać, a materiału  jest na tomy.

Coś tu pewno troluje z wielodzietnymi i bezdzietnym i..., 

Żeby nie było niedomówień, to ja ma tę emeryturę wypracowaną przez dwadzieścia lat jeszcze w PRL.

Najbardziej to mnie poraziło, że do galerii tych bandziorów ,zajmujących się procederami, że i handel żywym towarem, to może być zmyślenie prawdziwe.A o tym przez rok jak tam pracowała, niejaką Karwat, musiała wiedzieć, a z nią i jej  koleżanka K.K, mimochodem, potem jeszcze i B.

Wiedziały i przed tym prymitywem, tę moją sztukę dyskredytowaly. na wszelkie możliwe sposoby.

Naprawdę wielu jeszcze z trudem będzie z tą prawdą dawać sobie radę i zrozumieć, że te medialnie wdzięczące się narcystyczne, to tylko głęboki kamuflaż bandytek- psychopatek. I tu jeszcze raz dla wzmocnienia przekazu polecam na YT zapoznać się z przypadkiem Diane Dawns.

Mamy XXl wiek i naprawdę nie wypada nie wiedzieć i być tak " zapuszczoną"..Pani K.K. .

Dziesięć lat temu psychopatów trudno było ruszyć.Mafia opoką..

Dziś się ten system psychopatycznej kultury rozsypuje w oczach. Za jakieś pięć lat to imię, dla którego wcześniej i teraz popełniono tyle zbrodni, pomału zacznie zapadać w niepamięć...

Światu potrzebna jest wiedza i mądre współdziałanie. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz