środa, 9 sierpnia 2017

Noce ILUzJANY 102

Pismo w sprawie pracowni wysłane .
                         ***
Nie jest dobrze, kiedy w drodze powrotnej mam nienaładowany telefon i nie mogę robić zdjęć a muszę koniecznie zająć czymś głowę. Czytać w autobusie nie da się.Tworzę komunikacyjne słowotwórstwo.
A to nazwę firmy, a to slogan reklamowy itp ...To poniżej to produkcja z dziś.
                    ***
Dachy na Lachy.
                    ***
Marki
marki
marki
zakamarki
dymarki
kramarki
markizy
markizy
markizy
markietanki
dym Arki
                      ***
Metale niezależne.
                       ***
A kumu latory ?
                       ***
Pan O'Rama
                       ***
depARTament (Galeria sztuki )
                        ***
DEEPartAMENt (ostatnia litera" t "jako krzyżyk, bo to proj. nazwy
(Przedsiębiorstwa
                               pogrzebowego )
                        ***
To ostatnie mogłabym zadedykować, ale jeszcze nie teraz.
                             ***
To było wczoraj a dziś ponownie do Warszawy.

                           

Pogoda rano jak widać i znów bez dobrego światła, ale udało mi się zrobić zdjęcie tej, moim zdaniem, pięknej wiejskiej architektury.
***
A w Warszawie się dzieje.
Pomnik Ofiar Katastrofy Smoleńskiej.
I rozważają teraz to miejsce, które w 2010 z taką determinacją wskazywałam jako jedynie słuszne. I mój projekt obelisku to też była dobra robota. Tylko ja po tylu latach, a zwłaszcza po dwóch poprzedzających, w bardzo kiepskiej formie.
Dziś, także dla tamtego wydarzenia, muszę wykonać jeszcze jedną dobrą robotę i z całą mocą dążyć aby sprawy rozstrzygnął sąd.
***
Wczoraj na Vintage PRL DESIGN grupowiczka zamieściła ogłoszenie, że szuka takich krzeseł.
Piękne, pomyślałam, szkoda, że nie mam takiego w kolekcji.Zajeżdżam wieczorem na wieś i tu w przysklepowym ogródku stoi takie krzesło !
Dziś zrobię mu zdjęcie, ale nie kupię bo chcą za nie 100. Warte i więcej, wyjątkowo dobry design.
Taka historyjka, jeszcze jedna o kosmicznym poczuciu humoru.
A na fb Vintage PRL DESIGN można kupić taki ładny obrazek z lat 60.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz