sobota, 6 listopada 2021

460

 Live.

Wypadało by odpocząć, ale postanowienie żeby dwie oprawy autorskie dziennie wykonać...




Tak wyglądają lepiej. a nawet dobrze. To motywuje i ten efekt wynikający z licznych uwarunkowań, mogę uznać za zrealizowanie założenia wykonania tych prac jako zaczynu galerii. Mozolne bardzo i wykonania nie da się przyspieszyć. 
Płótna 100x100 czekają na swój czas .
Czuję się z dna na dzień lepiej, ale każdorazowy pobyt w Warszawie skutkuje efektami specjalnymi przypominającymi atak grypy czy zapalenia stawów,  który przechodzi po opłukaniu się i już jest lepiej, chociaż organizm jeszcze jakiś czas będzie walczył ze skutkami ewidentnego zatrucia smogiem. Pytanie, czy to WWO tak odczuwają wszystkie i czy jest to jeden z aspektów reakcji na zbyt wiele dla tej, liczącej 20%, grupy w populacji.

 Czas, żeby wypić drugą kawę. Nie mam kawy, muszę iść kupić . 

Live.c.d.

Kupiłam, wypiłam i z nową energią. 

Już nie o wpływie środowiska na zdrowie i nie o tym jak trudno tłumaczyć, a szczególnie trudno było mi to zrobić dziesięć lat temu kiedy jeszcze nie miałam takiej wiedzy weryfikowanej przez lata, ale o tym jednym i najważniejszym aspekcie miałam. Dlaczego tak trudno było to zrozumieć. 
Jest taki kanał na YT i wielu wypowiedzi nie ma co komentować, a jest taka jedna o tym jak ofiara może stawać się przyczyną nieszczęść innych.
Ofiarą w kulturze psychopatów, tego żywiołu nie opanowanego przez instytucje Państwa, które w pewien sposób staje się współwinne, łatwo jest zostać, ot wystarczy choroba. Psychopaci chorych nienawidzą uważając wszystkie przypadłości za nabyte z winy osoby porażonej i jak sępy gotowe rzucić się chcąc wyrwać temu niegodnemu posiadaczowi co tam ma, bo to powinno należeć do nich naturalnie uprawnionych.
    Adwokat za poradę jak postąpić z pomawiającymi zażyczył sobie dziewięćset PLN.

.                            

Przygotowałam elementy, jeszcze jedna operacja plastyczna i na dziś wystarczy.


"Zapomnijcie o wszystkim, co wiecie o galeriach sztuki. To jest zupełnie coś innego. "
    
Hasło nieco sparafrazowane, ale dobre.


.












          





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz