sobota, 27 listopada 2021

470

 Czwarta nad ranem. Ból ustąpił i nawet ten śnieg za oknem mi się podoba. 

Nie podoba mi się, że co w necie znajdę coś opisane jako bawełniane, okazuje się mieć jednak domieszkę jakiegoś sztucznego paskudztwa. Kołdra bawełniano-bambusowa się sprawdziła. Nie uczula i grzeje. 

 Gdyby nie było tak jak jest, to wszystko na to wskazuje, że powinnam uszyć sobie ubranie ze sprawdzonych materiałów. 

Nie będę się odnosić do wielu, a to filmów, czy wykładów z netu, ale trudno zrozumieć, że są tacy/takie, którzy "siedzą" w tych mediach i nie potrafią przyjąć oczywistości wynikającej z 

chociażby testu TriPM.

Prawo Karmy zapisane jest w gadzim mózgu, czyli tej najbardziej pierwotnej części i sięgnie nawet tych, którzy reszty tego organu nie mają.

                                 *****

Emigrowałam tej nocy, we śnie i nie wiedzieć czemu, do Ameryki. 

Szczerze, to ja nie myślałam, że ta kontuzja stopy będzie miała takie długotrwałe skutki, nie żebym myślała do tej Ameryki iść na piechotę. Wystarczy, że tu, w nowym miejscu będąc, skazana na własne siły czasami nie daję rady. Dziś to się zmuszam pójść do Stokrotki różnymi sztuczkami, a to że kartonik będzie, a to że melon taki dobry jak wczoraj... 

                                ****

          Jakby ktoś pytał, a pytał , to ja miałam zaszczyt zostać członkiem PZAP-PSU , co się stało po zaliczonym egzaminie i miałam listy polecające Biura Kultury i inne, a Gmina Śródmieście mnie wystawiła i pracowni nie było. Potem poszło na mnie takie tsunami zawiści, że to tylko porównać z tamtym sprzed lat, po konkursie na Polską Butelkę Coca- Cola. Moja alergiczna fizyczność nie wytrzymała naporu...

O Sztuce będzie czas rozmawiać po jakiejś już konkretnej fazie Rewolucji, kiedy to weryfikującym i nie będą psychopaci. Miałam szczęście poznać kilkoro ludzi neurotypowych i tylko dzięki nim tworzę. 



I raz jeszcze.. Jest to jakieś wyzwanie, żeby kolejna była inna. I jeszcze jedno, bo mam wrażenie, że nie dotarło do wiadomych, że to była bandycka kradzież. Czy może być większa nędza niż ta okradająca artystę? Chyba nie.

Ja tej bandyckiej kradzieży nie przyjęłam do wiadomości, a tych którzy po stronie oprawcy stali czy stoją upominam aby się zreflektowali.





                          

                                  
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz