piątek, 26 listopada 2021

469

 


To jedyny obiekt w Warszawie, który budzi moje zainteresowanie. 
Mam nadzieję, że dzieło Pawła Jarodzkiego, to kultowe "Tylko sztuka Cię nie oszuka" będzie tu widoczne. Szkoda, że autor odszedł tak przed czasem.
*****
Postanowiłam posty, te ze sztuką i te drugie szczere do bólu i jakby z antypodów, pisać oddzielnie.
Myślę, że tu miejsce właściwe, żeby informację o kolejnej akcji urządzania przestrzeni, aby  mi się żyło, a i pracowało, lepiej, zamieścić. Nie po drodze dziś mi był zakup przedłużacza, ale nabyłam, zamiast materaca futon, kołdrę bawełniano- bambusową, złożyłam na pół i robi za materac i jest super. Polecam 140x200cm za 170PLN, u nas, w Grodzisku.
*****


Jeszcze nie zmontowana, ale przygotowana i tak sobie będzie "dojrzewać" do jutra.

Dwa razy w tygodniu w Warszawie to za dużo jak na mój organizm i teraz się reanimuję do wtorku.
Jest tak ciepło, że mam nadzieję dojść do siebie.

*****
Za oknem pochmurno i trochę wilgotno, ale tu i przy takiej pogodzie wychodzę z przyjemnością, a jak już wyszłam to nie mogę sobie przestać wyobrażać jakby tu świetnie zaistniały te trzy żółte kolumny i koniecznie Wielka Biała Księga. Od czasu, kiedy pierwszy raz o tym moim projekcie wspomniałam w Grodzisku, minęło wiele lat i dopracowałam szczegóły jak wykonać.

"Kiedy będziesz szedł wyżej, zostaw po sobie obóz zaopatrzony, aby ci, którzy będą szli póżniej, mogli skorzystać"
*****




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz