niedziela, 28 listopada 2021

471

 Jest stanowczo za dużo o rozkładzie, który od dawna zresztą już śmierdział, natomiast za mało o tym co dalej. To, że jedyną formułą mogą być organizacje współpracujących ze sobą świadomych Obywateli. Szkoda, że Pani Mecenas przeszło lat 10 temu okazała się być takim glusiem niekumatym , ale dziesięć lat temu to ja byłam tak umęczona przez to alergiczne porażenie, że się i nie umiałam jasno wypowiedzieć...a zresztą i woli słuchania raczej nie było.

Fundacje na rzetelnych zasadach, nie jak te kilka, które znam, zabezpieczające potrzeby własne i pasożytujące na innych. Gdyby nie koronawirus groźny nawet dla zaszczepionych, to zaprosiłabym tu kogoś i może jakąś formułę by się wymyśliło do jedynego słusznego w dziejach Świata, eksperymentu, aby Ziemia przeszła w ręce ludzi. 


Dziesięć lat temu to się wielu wydawało, że tak będzie zawsze. Bezmyślność. 

                                    *****

  Rybka spełniła życzenia, żeby tu w pracowni było ciepło i jest. Jutro musi się postarać o kuchenkę i przedłużacz. Mam potrzebę zjedzenia czegoś bardziej sensownego co znaczy, że lepiej się czuję, a sił do zmagań potrzeba.  

                       


Tak w surówce i to lubię. Będzie więcej, bo tyle tych pasków nacięłam (a łatwo nie było), że szkoda wyrzucić. Tu przy okazji uwaga o tym, że inspirować można się i w taki sposób.
Może będzie niektórym trudno uwierzyć, ale miałam tych projektów znakomicie ponad miarę możliwości wykonania i dzielić się z innymi to nie był dla mnie ból i chociaż najważniejsze było myślenie o moich bliskich, to i inni mogli skorzystać.
*****







         


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz